سوالات متداول

خانهسوالات متداول

بله برای خرید حضوری میتوانید به آدرس (چهار محال و بختیاری ، بروجن ، میدان مرکزی ، مجتمع تجاری قائم ، طبقه همکف ، واحد ۲۰) مراجعه کنید.

خیر, متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد.

زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و تحویل سفارش متفاوت است و بین ۷ الی ۱۰ روز کاری طول میکشد.

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.

  علاوه بر سابقه و تجربه کاری بالای فروشگاه الماس شاپ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت فروشگاه الماس شاپ با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید

  بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید

  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد

 

سبد خرید